Tack för stöd!

Bara några dagar efter att jag öppnat denna blogg på WordPress har den fått väldigt många besök, kurvan pekade plötsligt brant uppåt.

Dessutom har det kommit många kommenterar till bloggen, uppmuntrande sådana.

Framförallt har jag snabbt kunnat få nödvändig  teknisk hjälp från flera nya kontakter.

Allt detta ger självfallet  inspiration och kraft för mig i det förestående bloggandet.

Den blogg som  du just nu läser ska dock avvecklas. Nya inlägg kommer fortsättningsvis att läggas på den nya bloggen, med adress:

http://janmilld.wordpress.com


9 svar to “Tack för stöd!”

  1. Gustav Says:

    Hej Jan!

    Trevligt att du har expanderat ditt arbete. Du behövs och jag följer ditt arbete. God Jul & Gott Nytt år.

    Gustav Södermalm

  2. Daniel Says:

    Denna blogg kommer jag att återkomma till.
    Jag vet vad du går för, jag hoppas att du kommer att fylla Weines plats nu när han har gått ut tiden. Det är ingen lätt uppgift men en välbehövlig sådan. Lycka till att vara en blåslampa i röven på de folkvalda.
    God jul och gott nytt år.
    MVH Daniel med familj.

  3. Robsten Says:

    Men vilken blogg gäller nu Janne, denna eller den andra? Vi är några som har typ 50 bloggar i vår rulle, vi vill inte ha dubletter.

  4. Jan Milld Says:

    Den blogg som fortsättningsvis gäller är:

    http://janmilld.wordpress.com/

    Jag vill inte helt ta bort denna första blogg, i varje fall inte nu genast, eftersom jag där har fått så många kommentarer.

  5. dextersverige Says:

    Är ett stort fan av dina analyser och din knivskarpa blottläggning av etablisemangets hyckleri & lögner. Har stora förväntningar på denna blogg och kommer att följa den dagligen.

    Synd att du har tagit steget ut från SD:s organisation. Debattörer som du växer definitivt inte på trän, även om t ex Jimmy Å och Erik A gör ett fantastiskt jobb. Hoppas personligen att du omvärderar ditt ställningstagande och ställer upp som kandidat för SD under valrörelsen.

    DU kan göra skillnad Jan!

  6. Daniel Says:

    Håller med dextersverige. Du är en grymt bra debattör.
    SVERIGE BEHÖVER DIG!

  7. Robsten Says:

    God jul Janne 😉

  8. sorjav Says:

    Tack Jan o Gott Nytt År!

    Din blogg BGF, Fröken Sverige (IMittSverige) och Exilen gjorde att jag vaknade över Sveriges situation.
    Du har en utmärkt förmåga att koncentrerat kombinera bild med slagkraftig text !
    Tidigare borgerlig väljare

  9. surkille Says:

    Your the man! Det är skönt att vi har klarsynt folk.

Kommentera

