JAN MILLDS BLOGG – nystart!

Jan Milld: Denna blogg  startade jag idecember 2009,  på adressen ”milld.wordpress.com”. Nu har jag lyssnat på goda råd och bytt till adressen ”janmilld.wordpress.com”.
I samband med det skiftet gör jag även ändringar på loggan upptill och döper bloggen till ”TÄND ETT LJUS!”

På många sätt har det tyvärr mörknat för Sverige. Ambitionen med mitt skrivande är just därför att bidraga till att sprida klarhet om olika förhållanden  och samtidigt bilda opinion för nödvändiga politiska åtgärder. Blir vi fler som agerar, då  ökar möjligheterna till att åstadkomma en mer positiv samhällsutveckling.
Läs mer
5 svar to “JAN MILLDS BLOGG – nystart!”

  1. pelle Says:

    tack jan milld för att du kämpar på med dina klockrena analyser
    du gör mycket nytta i sverige
    pelle

  2. lassekolja Says:

    Jag instämmer till fullo med ”pelle”. Känner mig alltid trygg och lugn när jag ser Ditt namn i något sammanhang. Jag röstade på Dig på SD:s Riksårsmöte i Norrköping 2005. Vi fick Jimmie Åkesson istället, vilket har visat sig också vara ett bra val.
    Lycka till med bloggen, som redan är inlagd som en favorit.
    GOD JUL & GOTT NYTT VALÅR 2010!!!

  3. Bo Montgomery Says:

    Harligt att se att du startat upp din blogg igen. Du ar en enorm klippa.
    Tack

  4. Ulrika Says:

    Hej,du är ett nytt namn för mig.Jag ska nyfiket följa din blogg.
    God Jul med en önskan om att alla skygglappar snabbt må falla av, från de medvetet förblindade.

  5. Söder Says:

    Det skall bli intressant att följa din blogg.

Kommentera

