FÖRSTA STAPPLANDE STEG

Denna blogg öppnades på Luciadagen 2009 och jag har nu hunnit lära mig det mesta av det viktiga kring tekniken för att få önskat utseende på bloggen.

Därmed har jag nu, veckan före jul , kommit så långt att jag kan börja mata på med den typ av texter som jag tänkt mig för bloggen. Det kan bli fråga om en ny text varje dag.

Den återstående utmaningen blir framförallt att göra bloggen känd, så att potentiellt intresserade kan hitta till den. Där välkomnas all hjälp!

Har du en blogg, lägg gärna in nedanstående  bild, länkad till:

http://janmilld.wordpress.com/


Jan Milld

8 svar to “FÖRSTA STAPPLANDE STEG”

  1. elisabethloven Says:

    Här är en till mycket intressant blogg som borde läggas in.
    Den handlar om vad vår nye EU-minister glasklart säger i ett tal: Vi skall ha en ny världsregering!!!!

    http://demokratbloggen.wordpress.com/2009/12/14/varldsregeringen-som-utrotar-stora-delar-av-jordens-befolkning/

  2. Dragan Klaric Says:

    Ska länka till din blogg. Lycka till med bloggandet

  3. farligatankar Says:

    Trevligt, Jan! Du är en stor tänkare och en äkta sanningssägare som förtjänar betydligt mycket mer uppmärksamhet än vad som är fallet idag. Kör hårt!

  4. Lazze Says:

    Välkommen! Ska bli kul att följa dig här – bgf blev lite rörig på slutet

  5. per2 Says:

    Välkommen. Du behövs.
    Vi blir hundratusentals läsare som följer dina vettiga artiklar.

  6. roas91 Says:

    Klockrent, det här kanske får svenskarna att ägna sig åt ”eget” tänkande.

  7. Raggarsvin Says:

    Ska följa din blogg. Jag har gillat det du gjort innan.
    /J

  8. Jens Says:

    Hej Janne!
    Kul att se att du hämtat dig. hoppas Björn H skickade dig hälsningar från mig. Hur som helst, ska bli intressant och läsvärt att följa din blogg.

    Mvh Jens

Kommentera

